איך לרכוש את המוצרים של VMWare בזול

Print Friendly, PDF & Email

אני זוכר עוד ב-2005 כשהיה לי "רומן" עם VMWare GSX, אחת הבעיות שהיו לי כדי להכיר אותו, היה העניין ה"פעוט" שפשוט לא היה לי כסף לרכוש רשיון. אתה יכול להרים מערכת כזו ולהתנסות איתה וללמוד אותה, אבל אחרי חודשיים – טראח, המערכת לא מוכנה לתת לך לבצע Login, וכך יצא מצב של חתול ועכבר – אם אין לך מספיק נסיון, אתה לא תתקבל אצל חברות שמחפשות עובד שמכיר את המערכת טוב, אבל מצד שני – כשאין לך מערכת כזו ואתה לא יכול להתנסות, אתה לא תהיה מספיק מקצועי (אלא אם כמובן אתה משתמש ברשיון של התוכנה מהעבודה – בבית)

המצב כיום ב-2015 שונה מהמצב ב-2005. יותר ויותר חברות גדולות מחפשות מומחה לוירטואליזציה שזו תהיה העבודה העיקרית שלו (אפשר לראות בנקל אם מדובר בחברות גדולות או קטנות – אם הם מחפשים מישהו עם ידע בוירטואליזציה, אבל בדרך שידע גם סטורג', Windows, Linux, והטסת חלליות..). כיום מנהלים רבים או שמשתמשים ברשיון שהם "השיגו" מעבודה או דרך חבר שלקח מהעבודה או שבדרך הידועה של הורדת טורנט ושימוש באיזה keygen/keymaker..

ב-VMWare בהחלט מודעים לעניין שאנשים משתמשים באותם מפתחות ממספר מקומות, אבל כל עוד שאתה משתמש בזה למעבדה בבית או לטסטים, זה לא ממש מזיז להם. כמובן שאם תשתמש במפתחות למטרת פרודקשן בחברות אחרות (במקביל) והם ידעו על כך, אתה תשמע מהר מאוד מאיזה עו"ד שמייצג אותם.

אז כן, אם אתה צריך להקים אצלך למטרת טסטים או למטרת מעבדה בבית מערכת כמו vSphere עם vCenter, אז אתה יכול למצוא לך פתרון כלשהו.

אבל מה עם המוצרים האחרים? נניח ואתה רוצה להשתמש ב-VSAN בבית שלך, או שאתה מעוניין להשתמש ב-VMWare Horizon, או להכיר מה זה לכל הרוחות ה-vRealize, למה משמש vCloud? טכנית אתה יכול לקבל 30-60 יום רשיון Evaluation, אבל אחרי זה המערכת לא תתן לך להיכנס (אלא אם תתקין אותה מחדש). חושבים שטורנטים יעזרו לכם כאן? כי סביר להניח שלא תמצאו שום keygen שיוצר לזה מפתחות.

ב-VMWare החליטו לתת לזה פתרון.

הפתרון נקרא VMUG Advantage. מדובר בעצם בקבוצות (User Groups) שמדברות ונפגשות בכל העולם ומשוחחות על מוצרי VMWare וב-VMWare מעוניינים לצ'פר את המצטרפים. לשם כך יש לשלם סכום של 200$ לשנה.

ומה נותן לך המנוי הזה? טוב ששאלת 🙂

המנוי הזה נותן לך דבר שנקרא EVALExperience ועם EVALExperience אתה מקבל רשיון ל-365 יום למגוון מוצרים:

vmug

(שימו לב – כל המוצרים הם הגרסאות האחרונות – כך שאין vSphere 5.5 וגם אם תורידו מאתר VMWare, המפתח לצערי לא ממש יעבוד)

בנוסף, המנוי מעניק לך מספר דברים מעניינים נוספים כמו:

  1. 20% הנחה על קורסים (Online או offline)
  2. 20% הנחה על עלות הבחינות
  3. 50% הנחה על VMWare Fusion או VMWare Workstation האחרון
  4. נוסע לכנס של VMWorld? יש לך $100 הנחה לכנס
  5. גישה בחינם לתכנים מ-VMWorld 2015 (ללא VMUG Advantage המחיר הוא $699)
  6. 35% הנחה על VMWare Lab Connect (בשביל לנסות א הארכיטקטורה שאתם מתכננים)
  7. וכמובן הזמנות לכנסים של VMWare בישראל (מתי שהם יקיימו אותם…)

שווה $200? לדעתי כן

כל זה כמובן מגיע עם הגבלות די פשוטות:

  1. אין להשתמש ברשיון למטרות פרודקשן. רוצה להקים LAB בבית? בכיף. למטרת טסטים? אהלן וסהלן. פרודקשן? VMWare אוסרים על כך.
  2. אתה לא זכאי לקבל תמיכה, לא טלפונית ולא דרך מערכת הטיקטים שלהם. יש לך בעיה? תעבור דרך הפורומים השונים.
  3. אין אפשרות לקבל גרסאות מוצרים קודמות או מפתחות למוצרים ישנים. (בעסה!)
  4. כמות ה-Hosts מוגבלת ל-3 שרתים (עד 2 מעבדים פר שרת).

ויש גם הנחה שמתאימה ל-Corporates: אם החברה שלכם מחליטה ככה ברגע שהיא חטפה מצב רוח של נתינה – לקנות מספר מנויים ל-VMUG, אז אפשר לקבל הנחות כמו 2 משתמשים – המחיר יורד ל-180$, 3 משתמשים זה יורד ל-170$, אז אולי כדאי לדבר עם הבוס…

רוצים להצטרף? אחלה. גשו לאתר כאן ותעברו תהליך של Join. אחרי זה כנסו ללינק כאן ותרכשו מנוי. אחרי שתרכשו, תצטרכו להמתין בין 24-48 שעות לקבלת אישור (אני המתנתי 24 שעות) ואז יגיעו לכם כמה מיילים נוספים כדי לרשום אתכם לחנות שמשרתת את ה-VMUG ומנפיקה מפתחות, וגם לרישום ל-MY VMWare כדי שתוכלו להנות מההנחות, השיעורים וכו'.

משהו אחד לסיום: לא, אני לא מקבל שקל מכל הפוסט הזה ומההפניה הזו, כך שאני לא מרוויח מזה כלום. תהנו 🙂

תגובה אחת בנושא “איך לרכוש את המוצרים של VMWare בזול”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.